reklama
reklama

Treści to nie wszystko! O ich optymalizacji słów kilka

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Treści to nie wszystko! O ich optymalizacji słów kilka - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

PROMOWANE W tematyce stron internetowych, optymalizacja obejmuje poprawki w treści i niektórych elementach budowy serwisu, które mają na celu przede wszystkim zwiększenie widoczności dla robotów i całego grona internautów. Wyróżnić można kilka rodzajów optymalizacji, spośród których jedna z najważniejszych ról należy do optymalizacji treści.
reklama

Im mniej wad, tym lepsza widoczność. Optymalizacja treści

Treść uchodzi za niezwykle istotny element każdej strony www. To w końcu na niej zależy zarówno firmom, ludziom i robotom. Ten element witryny w pewnym momencie musi przejść proces w zgodzie z wytycznymi raportu SEO. Prócz tego, że treść sama w sobie powinna być angażująca, koniecznie musi cechować się wysoką unikalnością – powielanie tych samych szeregów zdań najprawdopodobniej skończyłoby się niekorzystnie; Google karze strony zawierające w sobie duplikaty, nakładając na nie swoiste ograniczenia w widoczności. Warto, aby dana strona zawierała również słowa i frazy kluczowe – uskutecznią one pozycjonowanie. Warto wspomnieć, że ich ilość nie powinna być w tekście użyta przesadnie.

Teksty mają być stworzone dla użytkownika, a frazy wplecione umiejętnie. Bardzo ważna jest kolejność używanych słów w tekście, od tego zależy wartość jaką przypiszą im roboty sieciowe. Istotne jest też stosowanie nagłówków, które zdecydowanie zwiększą czytelność tekstu, a także wyróżników jak kursywa lub pogrubienie.”

Najważniejszą zasadą, jeżeli chodzi o tworzenie treści, jest przede wszystkim przekazywanie pożądanych przez użytkowników informacji, których szukają. Odpowiednio zoptymalizowana treść, bogata o słowa i frazy kluczowe (jednak bez wspominanej wcześniej przesady), zdecydowanie pomoże w pozycjonowaniu całej strony. Prócz powyżej przedstawionych zasad, warto poświęcić chwilę na zapoznanie się z tworzeniem tytułów i tzw. meta description.

Diabeł tkwi w szczegółach. Tytułowe i opisowe znaczniki

Tytuł jest stałym elementem każdej treści – między innymi dlatego musi być odpowiednio dopracowany; pierwsze, co widzi potencjalny klient to w końcu tytuł. Właściwie przygotowany, powinien zachęcać użytkownika do odwiedzenia witryny. Znacznik ten jest również swoistym drogowskazem dla robotów indeksujących – na jego podstawie wyszukiwarka podejmuje decyzję o wyświetleniu strony w organicznych wynikach. Podobnie ze znacznikami opisowymi, znajdującymi się pod tytułem strony. Należy pamiętać, aby zadbać również o niego – jeżeli tego nie zrobimy, Google stworzy go z automatu, wyświetlając fragment tekstu lub zlepek słów z menu kategorii. Nie należy do tego dopuścić! Wszystko dlatego, że samodzielne przygotowanie znacznika może w jakichś sposób wpłynąć na zachowanie internautów. Wszystko więc w twych rękach – lub specjalistów, którzy wykonają dla ciebie kawał naprawdę widocznej strony!

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama